Szkolenia i konsultacje dla pedagogów i uczniów

Wspieramy rozwój kierownictwa, pedagogów oraz uczniów szkół i placówek oświatowych oraz pracowników organów nadzorujących i prowadzących szkoły i placówki. Podczas warsztatów i konsultacji uczestnicy doskonalą swoje kompetencje zawodowe i społeczne. Zadania rozwiązywane podczas zajęć oraz zagadnienia poruszane w ramach warsztatów oparte są o najnowszą wiedzę i metodologię. 

Etykieta w biznesie - spotkanie z klientem Posłuchaj: Techniki asertywne - stopniowanie reakcji.
Etykieta w biznesie - spotkanie z klientem Posłuchaj: Elementy asertywnej komunikacji interpersonalnej.

 

Szkolenia dla Dyrektorów placówek oświatowych

  • Skuteczna strategia rozwoju szkoły - czyli jak efektywnie zarządzać placówką?
  • Profesjonalny menadżer oświaty – jak skutecznie kierować zespołem i osiągać cele edukacyjne?
  • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych - jak opanować chaos?
  • Identyfikacja, analiza i zarządzanie ryzykiem w placówce.
  • Metody badania potrzeb szkoleniowych pracowników oraz rady pedagogicznej.
  • Asertywność dyrektora placówki oświatowej.
Szkolenia dla nauczycieli
  • Konstruktywne ocenianie wiedzy, umiejętności i postaw.
  • Wykorzystanie metod projektowych w pracy edukacyjnej.
  • Nauka przez działanie - jak wzbudzić zaangażowanie?
  • Metody wspierania rozwoju i zarządzania talentami.
  • Kreatywne nauczanie i rozwiązywanie problemów w praktyce nauczyciela.
  • Sztuka motywowania uczniów do nauki – mowywowanie indywidualne i zespołowe.
  • Proaktywne wpływanie na budowanie relacji w grupie szkolnej.
  • Dynamika grupy oraz relacje wewnątrz i między-grupowe.
  • Doskonalenie komunikacji interpersonalnej - trening zachowań.
  • Efektywna komunikacja nauczyciela/wychowawcy z rodzicami.
  • Sztuka negocjacji według modelu Harwardzkiego.
  • Jak osiągać cele edukacyjne - sesja wymiany najlepszych praktyk.
  • Wykorzystanie e-learningu w procesie edukacyjnym.
  • Autoprezentacja i profesjonalny wizerunek w pracy.
  • Budowanie autorytetu lidera i mistrza.
  • Emisja i higiena głosu.
Szkolenia dla uczniów
  • Osobowość, a styl komunikacji.
  • Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna.
  • Efektywna współpraca w grupie.
  • Asertywność w domu i szkole.
  • Planowanie i organizacja czasu.
  • Autoprezentacjia i savoir-vivre.
  • Wywieranie wpływu i sztuka perswazji.
  • Inteligencja emocjonalna w praktyce.
  • Negocjować można wszystko.