Szkolenia i coaching umiejętności dla bankowców

Podczas warsztatów i sesji coachingowych bankowcy doskonalą swoje kompetencje zawodowe w zakresie umiejętności miękkich. Realizujemy programy efektywnościowe dla kadry kierowniczej. Programy te obejmują diagnozę poziomu kompetencji, analizę potrzeb szkoleniowych i dobór działań rozwojowych. Razem z naszymi Klientami określamy cele i założenia projektu - realizujemy pełny audyt potrzeb, oczekiwań i możliwości.

Zarządzanie zespołem

  • Coaching i kierowanie aktywnością
  • Motywowanie pozapłacowe
  • Zarządzanie wynikami
  • Zarządzanie regionem sprzedaży
  • Zarządzanie talentami w banku
  • Sztuka bycia liderem i budowania autorytetu
  • Prowadzenie rozmów oceniających i separacyjnych

Marketing bankowy

  • Marketing w instytucjach finansowo-bankowych
  • Skuteczny e-marketing usług bankowych
  • Public relations banku
  • Social media marketing i budowanie wizerunku banku

Sprzedaż produktów i usług bankowych

  • Analiza potrzeb i oczekiwań finansowych klienta
  • Prezentacja oferty produktowej w ujęciu potrzeb i korzyści
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Proaktywny Telemarketing
  • Nowoczesna psychologia obsługi klienta w banku
  • Proaktywna sprzedaż usług bankowych
  • Sprzedaż doradcza usług bankowych
  • Sprzedaż i obsługa bankowa małych i średnich firm
  • Obsługa klientów VIP
  • Sprzedaż na rynku bankowości korporacyjnej
  • Sztuka prowadzenia trudnych rozmów z klientem - obsługa reklamacji
  • Komunikacja i autoprezentacja w kontakcie z klientem w banku
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Cross-selling i up-selling
  • Negocjacje w windykacji - skuteczne prowadzenie trudnych rozmów