Szkolenia i coaching umiejętności dla bankowców
Podczas warsztatów i sesji coachingowych bankowcy doskonalą swoje kompetencje zawodowe w zakresie umiejętności miękkich. Realizujemy programy efektywnościowe dla kadry kierowniczej. Programy te obejmują diagnozę poziomu kompetencji, analizę potrzeb szkoleniowych i dobór działań rozwojowych. Razem z naszymi Klientami określamy cele i założenia projektu - realizujemy pełny audyt potrzeb, oczekiwań i możliwości.
Zarządzanie zespołem
- Coaching i kierowanie aktywnością
- Motywowanie pozapłacowe
- Zarządzanie wynikami
- Zarządzanie regionem sprzedaży
- Zarządzanie talentami w banku
- Sztuka bycia liderem i budowania autorytetu
- Prowadzenie rozmów oceniających i separacyjnych
Marketing bankowy
- Marketing w instytucjach finansowo-bankowych
- Skuteczny e-marketing usług bankowych
- Public relations banku
- Social media marketing i budowanie wizerunku banku
Sprzedaż produktów i usług bankowych
- Analiza potrzeb i oczekiwań finansowych klienta
- Prezentacja oferty produktowej w ujęciu potrzeb i korzyści
- Telefoniczna obsługa klienta
- Proaktywny Telemarketing
- Nowoczesna psychologia obsługi klienta w banku
- Proaktywna sprzedaż usług bankowych
- Sprzedaż doradcza usług bankowych
- Sprzedaż i obsługa bankowa małych i średnich firm
- Obsługa klientów VIP
- Sprzedaż na rynku bankowości korporacyjnej
- Sztuka prowadzenia trudnych rozmów z klientem - obsługa reklamacji
- Komunikacja i autoprezentacja w kontakcie z klientem w banku
- Techniki zamykania sprzedaży
- Cross-selling i up-selling
- Negocjacje w windykacji - skuteczne prowadzenie trudnych rozmów